Η διαφορά μεταξύ δημοκρατίας και δικτατορίας είναι ότι στη δημοκρατία ψηφίζεις πρώτα και παίρνεις διαταγές μετά, στη δικτατορία, δεν χρειάζεται να χάσεις τον καιρό σου ψηφίζοντας.Τσάρλς Μπουκόφσκι
στις
4:17 π.μ.
Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015
Αναρτήθηκε από -
Ioanna
Ετικέτες
Μπουκόβσι,
ταχυδρομείο,
ΤσαρλςΜπουκόβσι,
τσαρλςμπουκοφσκι,
Bukowski,
HenryCharlesBukowski,
offise,
post,
Postoffice
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου